Marine

L'applicazione marina hà esigenze estreme di anelli di scorrimentu per via di u so ambienti marini duri. L'ampia gamma di sperienze di AOOD in prughjetti marini è l'innovazione persistente assicuranu l'anelli di scorrimentu AOOD ponu risponde à e crescenti esigenze di trasmissione di i clienti. L'anelli slip AOOD svolgenu a so funzione in veiculi sottumarini, sistemi di antenne satellitari marini, argani marini, dispositivi sonar, apparecchiature di esplorazione sismiche è oceanografiche.

990d1678

I veiculi azziunati à distanza (ROV) è i sistemi di cumunicazione satellitari cum'è dui utilizatori finali impurtanti di anelli di scorrimentu in l'applicazione marina sò sempre u campu di sviluppu chjave di AOOD. L'utilizazione crescente di robot sott'acqua per l'industria petrolifera è di gas d'acqua profonda prumove u sviluppu di sistemi di anelli slip slip ROV. L'anelli di scorrimentu aduprati in acque profonde devenu resistere à ambienti sott'acqua estremi cume pressione è scossa è corrosione. AOOD avia offertu migliaia di anelli di scorrimentu per ROV cumprese anelli di scanalamentu elettrootticu à canale unicu o doppiu per segnali Ethernet o fibra ottica è anelli di scorrimentu elettricu ad alta definizione. Questi anelli slip sò tutti cuncepiti cun compensazione di pressione, sigillati cù IP66 o IP68, custodia robusta in acciaio inox per anti-corrosione è ambienti subacquei duri.

U sistema di cumunicazione di l'antenna satellitare pò identificà, acquistà è traccia automaticamente i segnali satellitari, hè di primura per a cumunicazione marina da u target à a localizazione di surviglianza à distanza. Cuntene trè elementi chjave-cavu RF, connettore RF è antenna. 

L'antenna hè u primu elementu di u sistema d'ingressu à u sistema di ricezione di u signale senza fili, perchè u sistema di l'antenna permette cumunicazioni bidirette trà u terrenu è un'altra stazione in muvimentu veloce, allora a ghjente pò tracciare radar, aereo, vantà è veiculi in muvimentu da a stazione di monitoru. Cume u sistema di l'antenna deve esse guidatu in rotazione orizzontale o verticale à 360 °, allora hà bisognu di un anellu di scorrimentu per incorporà in u sistema di l'antenna per risolve a tensione è u cuntrollu di u segnale da una parte staziunaria à una parte di rotore. Articuli rotativi coassiali AOOD è articuli rotativi coassiali ibridi è anellu di slittamentu elettricu ponu esse furniti.

Prudutti cunnessi: Anelli Slip Marine