Scelta di mudellu

Chì ghjè un anellu slip?

Un anellu di scorrimentu hè un dispositivu elettromeccanicu chì in combinazione cù spazzole chì permette a trasmissione di potenza è di segnali elettrichi da una struttura stazziunaria à una rotativa. Chjamatu dinò un giuntu elettricu rotativu, cullettore o girevule elettricu, un anellu di scorrimentu pò esse adupratu in ogni sistema elettromeccanicu chì richiede una rotazione senza restrizioni, intermittente o cuntinua mentre trasmette segnali è / o dati di potenza, analogicu, digitale, o RF. Pò migliurà e prestazioni meccaniche, simplificà u funziunamentu di u sistema è eliminà i fili propensi à danni pendenti da i giunti mobili.

Mentre u scopu primariu di l'anellu di scorrimentu hè di trasmette potenza è segnali elettrichi, e dimensioni fisiche, l'ambiente di funziunamentu, e velocità di rotazione è e limitazioni ecunomiche influenzanu spessu u tippu di imballu chì deve esse impiegatu.

L'esigenze di u cliente è l'ubbiettivi di costu sò elementi critichi per guidà e decisioni chì portanu à u sviluppu di un cuncepimentu di successu di u slip slip ring. I quattru elementi chjave sò:

■ specificazioni elettriche

■ imballaggio meccanicu

■ ambiente operativu

■ costu

Specificazioni elettriche

L'anelli di scorrimentu sò aduprati per trasmette potenza, analogicu, segnali RF è dati attraversu una unità rotativa. U numeru di circuiti, i tippi di segnali, è i requisiti d'immunità à u rumore elettricu di u sistema ghjucanu un rolu impurtante in a determinazione di e limitazioni fisiche di cuncepimentu imposte à u cuncepimentu di l'anellu di scorrimentu. I circuiti à alta potenza, per esempiu, richiedenu percorsi conduttivi più grandi è una spaziatura più grande trà i percorsi per aumentà a forza dielettrica. I circuiti analogichi è di dati, mentre sò fisicamente più stretti di i circuiti di potenza, richiedenu ancu una cura in u so cuncepimentu per minimizà l'effetti di parlà incrociate o interferenze trà i percorsi di segnale. Per l'applicazioni à bassa velocità, à bassa corrente un sistema di cuntattu spazzola / anellu d'oru nantu à l'oru pò esse impiegatu. Questa cumminazione produce a più chjuca cunfigurazione di imballaggio cum'è mostrata in anelli di scorrimentu in capsule compatte AOOD. Per una velocità più alta è bisogni attuali si utilizanu l'incorporazione di spazzole di grafite d'argentu compositu è ​​anelli d'argentu. Questi assemblei necessitanu nurmalmente dimensioni di pacchettu più grandi è sò mostrati sottu à traversu anelli di foratura. Aduprendu qualunque metudu a maggior parte di i circuiti anelli di scorrimentu presentanu cambiamenti in a resistenza di cuntattu dinamica di circa 10 milliohms.

Imballaghju Meccanicu

E cunsiderazioni di l'imballu in a cuncezzione di un anellu di scorrimentu ùn sò spessu cusì semplici cum'è i requisiti elettrichi. Parechji disegni di anelli di scorrimentu richiedenu cablaggio è albero di installazione o media per passà per l'anellu di scorrimentu. Queste esigenze dettanu spessu e dimensioni di u diametru internu di l'unità. AOOD offre una varietà di assemblei di anelli slip slip passanti. Altri disegni richiedenu un anellu di scorrimentu per esse estremamente chjucu da un puntu di stand di diametru, o da un puntu di vista di altezza. In altri casi, u spaziu dispunibule per l'anellu di scorrimentu hè limitatu, richiedendu chì i cumpunenti di l'anellu di scorrimentu sianu furniti cum'è separati, o chì l'anellu di scorrimentu sia integratu cù un mutore, sensore di posizione, giuntura rotativa in fibra ottica o giuntura rotativa RF in un pacchettu integratu . Basatu nantu à tecnulugie sofisticate di anelli di scorrimentu, AOOD permette à tutti questi requisiti cumplessi di esse soddisfatti in un sistema cumpletu di anelli di scorrimentu.

Ambiente Operativu

L'ambiente chì l'anellu di scorrimentu hè necessariu per operà sottu hà una influenza nantu à a cuncezzione di l'anellu di scorrimentu in parechji modi. Velocità di rotazione, temperatura, pressione, umidità, scossa è vibrazione è esposizione à materiali corrosivi impactanu a selezzione di cuscinetti, selezzione di materiale esterno, supporti di flangia è ancu scelte di cablaggio. Cum'è una pratica standard, AOOD utilizza un alloghju di alluminiu liggeru per u so anellu slip slip. L'alloghju in acciaio inox hè più pesante, ma hè necessariu per l'ambienti marini, sott'acqua, corrosivi è altri duri.

Cumu specificà un anellu di slip

L'anelli di scorrimentu sò sempre parte di un meccanismu più grande cù a necessità di passà energia elettrica specifica è circuiti di segnale attraversu una superficie rotativa. U meccanisimu di l'anellu di scorrimentu face parte opera in un ambiente cum'è un aereo o un sistema di antenna radar. Dunque, per creà un cuncepimentu di anellu slip chì riesce in a so applicazione trè criteri devenu esse soddisfatti:

1. Dimensioni fisiche, cumpresu l'accunciamentu di l'attaccamentu è e funzioni di rotazione

2. Descrizione di i circuiti richiesti, cumpresu a corrente massima è a tensione

3. Ambiente di funziunamentu, cumprese a temperatura, umidità, esigenze di nebbia salina, scossa, vibrazione

Esigenze più dettagliate di l'anellu di slip includenu:

■ Resistenza massima trà rotore è statore

■ Isolamentu trà circuiti

■ Isulamentu da e fonti EMI fora di l'alloghju di l'anellu di scorrimentu

■ Coppia di partenza è corsa

■ Pesu

■ Descrizzioni di circuiti di dati

Caratteristiche supplementari cumuni chì ponu esse incorporati in un assemblea di anellu slip includenu:

■ Connettori

■ Resolver

■ Codificatore

■ Unioni rotanti fluidi

■ Coax unioni rotanti

■ Articuli rotativi in ​​fibra ottica

AOOD vi aiuterà à specificà a vostra necessità di anellu slip è selezziunate u mudellu ottimale per e vostre esigenze di cuncepimentu.