Assemblea di anellu di scorrimentu di cunduttore adupratu in Attrezzature di Laboratoriu

Anellu di scorrimentu di cunduttore cum'è una giuntura elettrica rotativa di precisione chì permette u trasferimentu di putenza è di segnale da una piattaforma ferma à una piattaforma rotativa, pò esse adupratu in ogni sistema elettromeccanicu chì richiede una rotazione senza restrizioni, intermittente o cuntinua mentre trasmette potenza è / o dati. Pò dinò migliurà e prestazioni meccaniche, simplificà u funziunamentu di u sistema è eliminà i fili propensi à danni chì pendenu da i giunti mobili. L'anelli di scorrimentu ùn sò micca aduprati solu in u campu industriale ben cunnisciutu, ma ghjoca ancu un rolu impurtante in una vasta gamma di apparecchiature è strumenti di prova di laboratorio.

In i laboratorii, ci sò sempre parechje varie tavule di test rotanti / tavule d'indici per test di prestazioni, test di velocità, test di vita o altri scopi. Assemblee di anelli di scorrimentu di cunduttori sò spessu richiesti in questi sistemi cumplessi per soddisfà a missione di trasferimentu di segnale, dati è potenza da una piattaforma stazziunaria à una piattaforma rotativa. E queste unità di anelli di scorrimentu sò generalmente usate cù sensori, codificatori, termocoppie, calibri di tensione, fotocamere, giroscopi è scatole di giunzione.

Per esempiu un assemble di anellu di scorrimentu di cunduttore di trenta dui passati chì hè adupratu per una tavula rotativa, dui circuiti di potenza separati da 15 amp alimentanu l'alimentazione per a tavula, dui circuiti coassiali aduprati per i segnali video, vinti ottu circuiti offrenu dati, Ethernet è signali di cuntrollu. Cum'è a so applicazione speciale, richiede una dimensione assai chjuca è bassu rumore elettricu è cumincià u torque, dunque hè assai impurtante u sistemu di cablaggio internu di l'anellu di scivolamentu in u stadiu di cuncepimentu, è tutti l'anelli è e spazzole devenu esse lavorate assai lisamente per assicurà u minimu attritu è purtatu.


Tempu di posta: Jan-11-2020