"Anelli Slip Elettrici" VS "Connettori Elettrici Rotanti"

Quandu i clienti scelenu un anellu di scorrimentu chì richiede un funziunamentu à grande velocità, un elevatu trasferimentu di corrente è una lunga vita, sò più propensi à sceglie un anellu di scorrimentu à mercuriu, chjamatu ancu connettore elettricu rotativu o anellu di scorrimentu brushless. U connettore elettricu rotativu svolge a stessa funzione di trasmissione cum'è un anellu di scivolamentu di spazzola, ma utilizza un principiu di cuncepimentu unicu à u cuntrariu di u cuntattu di spazzola scorrevule di l'anellu di scivolamentu, a so cunnessione hè fatta attraversu una piscina di metallo liquidu ligatu moleculare à u cuntattu. Solu per via di u percorsu di cunduzione hè un metalu liquidu chì hè ligatu molecularmente à i cuntatti, u connettore elettricu rotativu hè in gradu di furnisce a cunnessione à bassa resistenza è à rumore elettricu più bassu senza usura è manutenzione.

U connettore elettricu rotativu / anellu di slittamentu à mercuriu hà prestazioni superiori cunfrontu cù l'anellu di scivolamentu elettricu convenzionale. Hè a migliore soluzione di trasferimentu di segnale è di dati per alcune applicazioni à alta velocità à alta corrente, cume saldatrici, macchine per imballà, rulli riscaldati, produzioni di semiconduttori, apparecchiature tessili, apparecchiature di prudutti igienichi è termocoppie. Ma a so applicazione hà più limitazioni. Sapemu tutti chì l'anellu di slip mercuriu ùn pò micca esse adupratu in macchine alimentari per ragioni di sicurezza. Ma u più impurtante hè l'anellu di slittamentu à mercuriu chì ùn pò micca trasferisce u signale di alta frequenza, assai clienti ùn a sanu micca. Avemu scontru alcuni clienti chì anu compru anelli slip slip brushless mercotac usati per risolve e cunnessioni Ethernet, quandu l'anelli slip ùn funzionavanu, anu pensatu chì era u prublema di qualità è anu cercatu novi fornitori di anelli slip, ma in realtà ùn era micca u prublema di qualità, L'annu slip slip à mercuriu ùn hè micca una bona suluzione per trasferisce Ethernet. Benintesa un connettore elettricu rotativu hè fora di questione per trasferisce a putenza, hà ancu prestazioni assai megliu per trasferisce segnali à bassa frequenza di u normale anellu di scorrimentu conduttivu, pò assicurà una putenza stabile è trasmissioni di segnali à bassa frequenza in cunduzione di travagliu à alta velocità cù u più bassu elettricu rumore è vita più longa.

AOOD offre sia anelli di scorrimentu elettricu sia connettori elettrichi rotanti, a corrente di connettore elettricu rotativu unipolare finu à 7500A. Basatu nantu à prestazioni eccellenti è prezzu più prezzu, anelli slip slip brushless AOOD spessu aduprati per rimpiazzà i connettori elettrichi rotativi mercotac.


Tempu di posta: Jan-11-2020