Anelli Slip HD è Ethernet Diventanu i Prudutti Principali di u Mercatu di a Sicurezza

D'appressu à un raportu di l'equipaghji di surviglianza video di a cumpagnia IHS anu cuntribuitu 11,9 miliardi di dollari US à u mercatu mundiale di a sicurità in u 2012. È sta cifra cresce ogni annu. U sistema di sorveglianza di l'industria di sicurezza hè natu in CCTV, hà seguitu a trasmissione analogica di u segnale video CVBS di a norma di u sistema di radio è televisione, è u standard di u sistema di trasmissione video hè di riferimentu o miglioratu in altri aspetti tecnichi. Cusì quandu l'industria di a securità hè passata da u video SD à u video HD, naturalmente si basa nantu à a trasmissione di a radio è di a televisione. Finu avà, quandu a tecnulugia hè diventata matura, u prezzu di e fotocamere analogiche cumuni hà riduttu assai è hà apertu u mercatu civile è hà aumentatu a dumanda. Da l'altra parte, e grandi apparecchiature publiche di sorveglianza video sò richieste di alta esigenza di sorveglianza è anu fattu apparecchiature di monitoraggio intelligenti HD-SDI è telecamere IP HD diventate u novu favuritu.

L'anellu di scorrimentu cunduttivu hè un meccanismu relativamente rotativu per uttene un segnale è una trasmissione di corrente da una parte stazziunale à una parte rotativa. Cum'è una parte di cumpunente impurtante in qualsiasi richiede camere rotative à 360 gradi chì trasferisceranu tutti i segnali / dati / putenza da u so latu stazionario à u latu rotativu, l'anellu di scorrimentu conduttivu hè necessariu ancu per avè prestazioni più alte. AOOD si hè focalizatu nantu à u campu di anelli di scorrimentu dapoi u 2000 è hà osservatu da vicinu u sviluppu di tutta l'industria di sicurezza per amparà a necessità di i clienti à a prima volta. Da l'anellu di slittamentu à capsula compatta 6 fili originale SRC22-06 per CCTV à l'ultimi anelli di scorrimentu HD & Ethernet per fotocamere HD-SDI è HD IP, AOOD si sincronizza sempre cù i clienti è u mercatu.

AOOD Ethernet slip rings supportanu 1000 Base T è sò largamente aduprati in telecamere IP HD è telecamere web. I canali Ethernet è u canali SDI ponu esse incorporati in una unità di anellu slip slip. A tecnulugia HD-SDI utilizza un cavu coassiale per trasmette u standard di trasmissione video digitale ad alta definizione chì hè caratterizatu da esattamente u megliu aghjurnamentu di i sistemi video analogichi esistenti, sia per assicurà una trasmissione affidabile di video puntu à puntu chì pò cuntinuà à riutilizà u mezu di trasmissione video analogicu. L'anelli slip AOOD SDI offrenu solu un canale coassiale è fino à 30 canali di segnale per opzione.


Tempu di posta: Jan-11-2020