Roboti in Casa sò diventati u Più Grande Mercatu Roboticu di Anelli Slip

In l'applicazione robotica, l'anellu slip hè cunnisciutu cum'è rotary rotary joint o robot slip ring. Hè adupratu per trasmette u signale è a putenza da u quadru di basa à a unità robotica di cuntrollu di bracci. Hà duie parti: una parte ferma hè muntata nantu à u bracciu di u robot, è una parte rotativa si monta à u polu di u robot. Cù una articulazione rotativa robotica, u robot pò uttene una rotazione infinita di 360 gradi senza prublemi di cavu.

Sicondu e specificazioni di i robot, l'anelli di slittamentu robotichi vanu largamente. Di solitu un robot cumpletu averà bisognu di parechji anelli di slittamentu di robot è questi anelli di slip sò probabilmente cun esigenze diverse. Finu ad avà, AOOD hà dighjà offertu assai contatti anelli di slittamentu elettricu rotativu sfarenti per applicazioni robotiche cumprese anelli di scorrimentu à capsula compatta, attraversu anelli di scivolamentu di fori, anelli di scivolamentu per torta pan, giunti rotanti in fibra ottica, giunti rotanti elettro-ottici è assemblei di anelli di scivolamentu persunalizati .

U più grande mercatu di applicazioni robotiche di anelli slip hè u mercatu di i robot domestici invece di u mercatu di i robot industriali. Normalmente, i robot industriali anu esigenze più alte di anelli di scorrimentu cù i so diversi ambienti di travagliu è funzione. Relativamente, i robot di casa anu assai richieste simplici di anelli slip. Diversi robot di casa anu diverse funzioni ancu, cum'è robot di pulizia sottovuoto, robot di pulizia di pavimenti, robot di pulizia di pavimenti, robot di pulizia di piscine è robot di pulizia di grondaie, ma tutti spartenu una forma chjuca simile è un ambiente di travagliu, AOOD contatti di anelli di scorrimentu à capsula compatta cù i so piccule dimensioni, capacità di trasferimentu di signale superiore è low cost, sò capaci di risponde à tutti i bisogni di i robot di casa di una rotazione infinita di 360 gradi da a so parte fissa à a parte rotativa.

news-1


Tempu di posta: Jan-11-2020