Cumu funziona un anellu di scorrimentu cunduttivu in u Sistema di l'antenna

Ci hè una dumanda crescente di sistemi di cumunicazione à banda larga nantu à e varie forme di piattaforme mobili, per esempiu, navi marittime, veiculi terrestri è aerei. Ognuna di queste apparecchiature avanzate hè dotata di unu o più radar, è ogni radar hà un sistema di antenne separatu, guidatu meccanicamente in azimut è elevazione. Cù un sistema di cumunicazione satellitare à banda larga chì hà un'antenna muntata annantu à un veiculu, l'antenna hè aduprata per aiutà à furmà una lea di cumunicazione cù un satellitu spaziale in orbita geosincrona. L'antenna face parte di un terminal di cumunicazione chì hè purtatu da u veiculu. Antenne cù capacità di traccia, cun alta precisione, satelliti di cumunicazione da piattaforme mobili cume aerei, navi è veiculi terrestri sò richiesti, inter alia, per ottimizà a velocità di dati, migliurà l'efficienza di a trasmissione di u downlink è uplink, è / o impedisce interferenze cù satelliti chì orbitanu accantu à un satellitu di mira. Tali antenne permettenu piattaforme di cumunicazione satellitare mobili chì anu accelerazioni d'attitudine relativamente alte, cum'è aerei è veiculi terrestri per riceve segnali da è / o trasmette segnali à satelliti cum'è satelliti geostazionarii.

L'antenna rotativa comprende un pedestale è una basa rotativa chì sustene almenu un riflettore di l'antenna è una unità di trasmissione / ricezione RF, u pedestale è a basa rotativa sò muntati in parallelo, una articulazione rotativa posizionata per permette una trasmissione di segnali di frequenza radio (RF) trà a basa rotativa è u pedestale durante un muvimentu rotazionale di unu in quantu à l'altru intornu à un assi di rotazione, un codificatore impostatu per seguità u muvimentu rotazionale, un anellu di scorrimentu conduttivu pusatu per circundà un prufilu verticale di a rotazione articulare trà u pedestale è u rotativu basa in modu chì un cuntattu elettricu sia mantenutu quì trà u muvimentu di rotazione, è un cuscinettu anulare posizionatu per abbracciare radialmente u codificatore è a pluralità di anelli di scorrimentu intornu à l'assi di rotazione è per limità u muvimentu di rotazione. L'articulu rotativu, l'unità di anellu di scorrimentu è u cuscinettu anulare sò concentrici è a articulazione rotativa, u codificatore, è u cuscinettu anulare chì sò nantu à un pianu horizontale cumunu.

L'anellu di scorrimentu è u bloccu di spazzola sò aduprati per trasferisce u cuntrollu di tensione è u signale di statutu da è da i circuiti di elevazione mentre l'antenna gira in azimutu. L'applicazione di u slip slip in u sistema di l'antenna hè simile à l'unità pan-tilt. Un dispusitivu pan-tilt cun anellu di scorrimentu integratu hè spessu adupratu per furnisce un posizionamentu precisu in tempu reale per l'antenna ancu. Alcuni dispositivi pan-tilt ad alte prestazioni offrenu un'interfaccia Ethernet / web integrale, è l'anellu di scorrimentu conduttivu hè necessariu per a trasmissione Ethernet.

Diversi sistemi d'antenna necessitanu sfarenti anelli di slittamentu ancu. Di modu generale, l'anellu di scorrimentu à alta frequenza, l'anellu di scorrimentu in forma di piattu (anellu di scivolamentu à bassa altezza) è l'anellu di scorrimentu di foratura sò spessu fundati in i sistemi di antenne. In l'ultimi anni, u radar marinu cù l'antenna rotativa hà dumandatu rapidamente, sempre di più richiedenu una cunnessione Ethernet. Anelli slip AOOD Ethernet permettenu una cunnessione Ethernet di basa 1000/100 da a piattaforma fissa à a piattaforma rotativa è più di 60 milioni di rivoluzioni in vita.


Tempu di posta: Jan-11-2020