Chì Prove Bisogna à Passà Prima di Spedisce Un Unità di Anellu Slip

Un anellu di scorrimentu hè un dispositivu elettromeccanicu chì permette a trasmissione di potenza è di segnali elettrichi da una parte staziunaria à una parte rotativa. Un anellu di scorrimentu pò esse adupratu in ogni sistema elettromeccanicu chì richiede una rotazione senza restrizioni, intermittente o cuntinua mentre trasmette potenza, segnale elettricu è dati.

U scopu primariu di l'anellu di scorrimentu hè di trasmette segnali elettrichi è a trasmissione di i segnali in particulare i segnali sensibili hè facilmente influenzata da l'ambienti, allora a stabilità hè un indice assai impurtante per valutà un anellu di scorrimentu se qualificatu. Un anellu di slittamentu ad alte prestazioni deve cuntene un pacchettu compattu, bassu rumore elettricu, cuntattu lisu trà spazzole è anelli currispundenti, prestazione stabile, longa vita senza manutenzione è faciule da installà.

Ogni unità di anellu slip da AOOD deve passà per una serie di test prima di imballà. Questu documentu parla di l'elaborazione dettagliata di test di anelli di scorrimentu.

In generale, tutti l'anelli di scorrimentu devenu passà per un test di prestazione elettrica di basa chì include u verificatu di l'aspettu, u cuntrollu di a vita, a resistenza di cuntattu staticu, a resistenza di cuntattu dinamica, a resistenza d'isolamentu, a forza dielettrica è i test di coppia di attritu. Questi dati finali di prova rifletteranu a qualità di i materiali è un bonu o cattivu prucessu di produzzione. Per e applicazioni cumuni di sicurezza è industriali chì necessitanu solu putenza di trasferimentu è segnali elettrichi generali in condizioni normali di travagliu, cume macchine di imballu / imballu, macchine di manipolazione di semiconduttori, apparecchiature di trasformazione di alimenti, impianti di imbottigliamento è di riempimentu, passà per un test di prestazione elettrica di basa hè abbastanza per valutà se un anellu slip hè qualificatu.

Per quelle applicazioni speciali cum'è veiculi blindati, veiculi di lotta à l'incendiu è salvataggio, antenne radar è generatori di turbine eoliche, di solitu anu prestazioni più elevate è esigenze di vita più lunghe di anelli di scorrimentu, questi anelli di scorrimentu sò generalmente cuncepiti persunalizati è passanu test di temperatura à bassa temperatura , hà superatu a prova di scossa termica, a prova di scossa di vibrazione è a prova impermeabile. AOOD utilizza ancu un tester integratu di anelli di scorrimentu per simulare l'ambienti di travagliu di i clienti per testà a stabilità è a vita di l'anellu di scorrimentu.

Avà cuntattate u designer è u fabricatore di anelli slip AOOD TECHNOLOGY LIMITED www.aoodtech.com per i vostri bisogni di anelli slip.


Tempu di posta: Jan-11-2020