Soluzioni di Resistenza à a Vibrazione di Foratura à Foru è Soluzioni di Anelli di Scivolamentu à Alta Temperatura

Strumenti Downhole richiedenu un anellu di scorrimentu per trasferisce a putenza è i dati è eliminà a torsione di cavi è l'inceppamentu in l'ambienti di perforazione più duri. AOOD in quantu à u primu designer è produttore di anelli di scivolamentu elettricu, sempre focalizatu nantu à l'ultime richieste di strumenti di foratura di pozzu per anelli di scivolamentu, hè statu consegnatu cù successu massiccia resistenza à e vibrazioni ad alte prestazioni, alte temperature è alta pressione anelli di scorrimentu à MWD (misurazione durante a perforazione ) Sistemi è applicazioni industriali à alta temperatura.

A maiò parte di l'anelli di scorrimentu AOOD utilizzati nantu à l'utensili di perforazione dowohole sò cuncepiti persunalizati, abbastanza robusti da resistere à qualsiasi scossa elevata, alta vibrazione, alta temperatura è alta pressa ambienti. Range di temperatura di travagliu finu à 260 ° C è MTBF (Tempu Mediu trà Fiaschi) finu à 60 milioni di rivoluzioni. Facile da assemblà è smuntà, pò esse cumbinatu cù risolutori è motori ad alta temperatura è alta pressione.

Se avete bisognu di assistenza per l'anelli di scorrimentu in u cuncepimentu di i vostri strumenti di foratura di u pozzu di fondu, per piacè sentitevi liberi di cuntattà sales@aoodtech.com.


Tempu di posta: Jan-11-2020