Doppiu Canale Alta Definizione (HD) Video Slip Ring ADC24-1U-2SDI

1

L'anelli di scorrimentu video AOOD in alta definizione (HD) sò aduprati per trasferisce segnali video 1080P o 1080I HD-SDI da una estremità staziunaria à una estremità rotativa mentre necessitanu una rotazione illimitata.

AOOD in qualità di fabbricante di anelli di slittamentu elettricu fidatu, furnisce soluzioni di anelli di scivolamentu video Ethernet HD, soluzioni di anelli di scivolamentu video HD-SDI è soluzioni di anelli di scivolamentu combinati in fibra ottica per trasmissione video HD in diversi sistemi di fotocamere. U slip di video HD standard chjama finu à 56 circuiti. Queste unità di anelli di slittamentu video HD sò pruvate cù prestazioni elettriche superiori è alta affidabilità, ponu operà in ambienti esigenti è adattati per l'usu militare.

L'anellu di scorrimentu video à alta definizione (HD) à doppiu canale ADC24-1U-2SDI furnisce video HD-SDI à doppiu canale più un segnale USB à un canale è altri cunnessioni 16 canali 2 amp. Hè cuncepitu cuncepitu cù 22mm di diametru è 42.6mm di altezza per adattassi per i sistemi di fotocamere o visualizazioni video rotanti esigenza di montaggio. U cavu coassiale 2 RG179 hè furnitu per a trasmissione video HD di 2 canali, cumpatibile cù u signale USB, Ethernet è a maiò parte di u protocolu di cumunicazione.

L'ADC24-1U-2SDI utilizza tecnulugia d'oru nantu à spazzole in fibra d'oru è trasfurmazioni d'avanguardia per assicurà 2 canali Video HD è signale USB trasferitu constantemente à traversu u corpu di l'anellu di slittamentu di a capsula, è micca facilmente interferitu da a putenza è u signale esterni.


Tempu di posta: Jan-18-2021