Cinque Fattori Principali chì Affettanu a Vita Operativa di un Slip Ring

fuibs

Un anellu di scorrimentu hè una articulazione rotativa chì aduprava una cunnessione elettrica da una piattaforma stazziunaria à una piattaforma rotativa, pò migliorà e prestazioni meccaniche, simplificà u funziunamentu di u sistema è eliminà i fili propensi à dannà chì pendenu da i giunti mobili. L'anelli di scorrimentu sò largamente aduprati in i sistemi di fotocamere aeree mobili, bracci robotici, semiconduttori, tavule rotanti, ROV, scanner CT medici, sistemi di antenne radar militari ecc. Ci sò cinque fattori principali chì influenzanu a vita operativa di un anellu di scorrimentu :

1. A struttura generale di l'anellu slip
A causa di u sistema attuale di u cliente, di i requisiti di montaggio è di bilanciu, li pudemu furnisce anelli di slip in capsula in miniatura, attraversu anelli di slip slip, disc slip rings, separati anelli slip etc. vantaghji di struttura.

2. I materiali di l'anellu slip
A trasmissione elettrica di un anellu di scorrimentu hè attraversu a frizione di l'anellu rotariu è di e spazzole stazionarie, cusì l'anelli è i materiali di e spazzole influenzeranu direttamente a vita operativa di l'anellu di scorrimentu. Spazzole in lega multipla sò spessu aduprate in produzzione per via di una eccellente capacità di resistenza à l'usura. U materiale d'insulazione di alta qualità hè ancu assai criticu.

3. A trasfurmazioni è l'assemblea di l'anellu slip
U funziunamentu lisciu di un longu anellu di scivolamentu hè u risultatu di una bona coordinazione di tutti i cumpunenti, dunque u fabbricante di l'anelli di scorrimentu deve assicurassi chì ogni cumpunente sia trattatu è assemblatu currettamente. Per esempiu, anelli è spazzole placcati in oru di alta qualità avranu un attritu più chjucu in rotazione è allarganu a so vita, un assemblamentu qualificatu migliurà a concentricità, a forza dielettrica, a resistenza d'isolamentu, u rumore elettricu è a vita di l'anellu di scorrimentu migliurà.

4. A vitezza di funziunamentu di l'anellu slip
Un anellu di scorrimentu stessu ùn gira micca è hà un torque assai chjucu, hè guidatu per girà da u dispositivu meccanicu cum'è u mutore o l'arburu. A so velocità operativa deve esse più chjuca di a so velocità massima cuncepita, altrimenti a so vita sarà accurtata. Normalmente a velocità operativa più veloce, l'usura di spazzole è anelli più veloce è influenzerà a so vita operativa.

5. L'ambiente di funziunamentu di l'anellu slip
Quandu u cliente compra anelli di scorrimentu, u fornitore di anelli di scorrimentu deve dumandà ancu l'ambiente operativu di l'anellu di scorrimentu. Se l'anellu di slittamentu serà adupratu à l'aria aperta, sott'acqua, marina o altri ambienti speciali, avemu bisognu di migliurà a prutezzione di l'anellu di scivolamentu di conseguenza o cambià i materiali per lascià chì pò adattassi à l'ambiente. Normalmente i anelli di scorrimentu AOOD ponu operà 5 ~ 10 anni senza manutenzione in un ambiente di travagliu normale, ma s'ellu hè in ambienti speciali à alta temperatura, alta pressione o corrosione, a so vita operativa serà accurtata.


Tempu di posta: Mar-18-2021