U Mercatu Globale di e Turbine Eoliche Continua à Cresce

Nuove ricerche mostranu chì l'energia eolica continua à esse a fonte glubale di energia rinnovabile di scelta, cù u mercatu di e turbine eoliche chì cresce da 12,1 miliardi di dollari in 2013 à 19,3 miliardi di dollari in u 2020, un tassu di crescita annuale di 6,9 per centu.

Sicondu un novu raportu da a ricerca è a sucietà di cunsultazione GlobalData, a capacità cumulativa di l'energia eolica in u mondu hè prevista per più di u doppiu in i prossimi sei anni da 322,5 Gigawatts (GW) in 2013 à 688 GW in 2020 mentre e nazioni affrontanu l'aumentu di i prezzi di i combustibili fossili è l'aumentu preoccupazioni ambientali.

A Cina hà stallatu e più torre di e turbine eoliche in u 2013, duminendu a quota di mercatu glubale cù u 47,4 per centu. I Stati Uniti sò ghjunti in seconda cun 7,5 per centu, seguitatu da parte di l'India è di u Canada di 6,5 per centu è 5,8 per centu, rispettivamente. 

Un rapportu da GlobalData hà mostratu chì in u 2012, a Cina è i Stati Uniti anu stallatu rispettivamente 23.261 è 20.182 pale di rotore di turbine eoliche è inseme anu cuntribuitu à più di u 65% di l'installazione mundiale.

A Cina hè prevista per restà u primu consumatore mundiale di tecnulugia di turbine eoliche, è produce oghje circa 25 per centu di e pale di rotore di e turbine eoliche.

L'anellu di scorrimentu cum'è una giuntura rotativa impurtante chì furnisce trasmissione di potenza è di segnali da a nacela à u sistema di cuntrollu per e pale rotative, a so dumanda continua à cresce cun a torre di e turbine eoliche. Ma a causa di e turbine eoliche anu quasi esigenze di alta qualità per anelli di scorrimentu, solu pochi fornitori di anelli di slip di turbine eoliche anu a capacità di soddisfà i so bisogni. MOOG da USA è Stemmann è Schleifring da Germania anu occupatu a più grande parte di u mercatu di l'anelli di slittamentu di l'energia eolica.

A maiò parte di l'anelli di scorrimentu di e turbine eoliche anu i requisiti simili, ma tutti richiedenu 20 anni di vita è senza manutenzione. A maiò parte di i fornitori di anelli di scivolamentu elettricu ùn sò micca capaci di furnisce anelli di scivolamentu per tutta a vita. AOOD hà passatu assai tempu in R&D è avà sò capaci di offre grandi anelli di slip di turbine eoliche per rimpiazzà unità MOOG, Stemmann è Schleifring dapoi cinque anni fà cun prezzu più bassu. L'anelli di scorrimentu di a turbina eolica AOOD ponu furnisce 20 anni di vita è 5 anni di garanzia.

In a pruduzzione, tutti l'anelli di anelli di scorrimentu di a turbina eolica sò stati trattati un trattamentu speciale di liscia è finu à u gradu specchiu Ra0.1, assicuranu u cuntattu lisciu cù e spazzole. È tutti l'anelli sò stati trasformati in placcatura d'oru duru, a massima garanzia di a resistenza minima di cuntattu è di alta resistenza à l'usura. A precisione di l'arburu in lega di alluminiu in generale lavoratu finu à 0,02 mm. Cuncepimentu unicu in U-groove per assicurà un cuntattu stabile multi-punti, riduce significativamente u rumore elettricu è a resistenza à u cuntattu, cume trè superfici di cuntattu adattanu u cuntattu multi-punti, hè megliu risponde à elevati requisiti di trasferimentu di segnali attuali è precisi. U stratu d'isolamentu ABS 3mm sopra u toru aumenta a distanza massima di l'arcu di scalata interfase mentre impedisce in modu efficace e spazzole di saltà à l'anelli adiacenti. Adoptate a tecnulugia più avanzata di spazzole in fibra di metallo preziosu è cuncepimentu multi-puntu per ottene una capacità di carica attuale più forte. Ogni anellu di segnale hà più di 12 punti di cuntattu per assicurà una trasmissione affidabile in una situazione di travagliu longu. Sigillatura eccezziunale, in particulare rinfurzà a sigillatura di l'uscita di fili laterali rotanti è a sigillatura dinamica di a cunnessione rotante. E guarnizioni di cavi aduprate in i fili di rotore di l'usciu di l'anellu di scorrimentu ponu impedisce efficacemente u flussu di l'oliu in a scatula di giunzione. Megliu di tenuta è anti-invechjamentu aduprendu anellu di tenuta in gomma di fluoru à u cuscinettu principale. A superficia di l'anellu di scorrimentu sò state adottate tutte e piante anticorrosive di qualità industriale, evitendu in modu efficace a corrosione di u spruzzu di sale.

AOOD cuntrolla strettamente u prucessu di produzzione è rende tutti i gruppi di anelli di scorrimentu AOOD presentanu un rumore elettricu estremamente bassu è resistenza à u cuntattu, trasferimentu di segnale accuratu è costante, bassa pressione di cuntattu è bassa usura trà spazzole è anelli, prestazioni elettriche eccellenti, supportu di segnale di alta / bassa frequenza, INTERCAT , segnale digitale à grande velocità, è supportu di trasmissione di segnale è potenza misti senza interferenze, intervallo di temperatura operativa da - 40 ℃ a + 80 ℃, struttura in lega di alluminiu di stile generale chì si adatta à vibrazioni, umidità, acidi è corrosione alcalina, leggere è altri ambienti cumplessi à uttene 20 anni di vita è ciclu di manutenzione 5 anni una volta. I connettori HARTING di i dui lati sò dispunibuli per fà un anellu di scorrimentu facilmente cunnessu à u generatore di u ventu per facilità l'installazione.


Tempu di posta: Jan-11-2020