Demanda crescente per Assemblei di Anelli di Scorrimentu di Grande Diametru

Insemi cù u sviluppu di a scienza è di a tecnulugia, apparecchiature industriali è dispositivi di altri campi tendenu à sofisticati è multifunzionali. L'anellu di scorrimentu cum'è una parte elettromeccanica essenziale chì furnisce una rotazione infinita di potenza è di segnale à 360 ° affidabile trà e parti stazionarie è rotative in grandi apparecchiature industriali, hè stata crescente dumandata in apparecchiature di trasmissione di materiale in massa, apparecchiature di trattamentu di acque reflue, gru à pedestale è non distruttive apparecchiature di prova, giri di divertimentu, scanner di bagaglii è queste grandi apparecchiature. Queste apparecchiature sò generalmente assai costose è travaglianu parechji anni, accantu à u so ambiente di travagliu hè di solitu duru è micca faciule per a manutenzione, cusì necessitanu anelli di scorrimentu robusti è senza manutenzione. A causa di queste grandi apparecchiature a so grande dimensione, di solitu necessitanu un assemblea di anellu di slittamentu di grande diametru per adattassi à l'installazione di u sistema è cù un foru passante in u centru.

AOOD hà offertu assai anelli di scorrimentu attraversu fori à vari equipaggiamenti cum'è veiculi antincendiu, attrezzature di movimentazione di materiale, macchine portuali è gru. A maiò parte di l'anelli di slittamentu di grande diametru sò dotati di un foru attraversu finu à 120 pollici, u stile pancake è u stilu di tamburu sò facoltativi chì dipende da l'installazione di u sistema. I canali in fibra ottica è i canali coassiali sò dispunibili. Unu di i nostri casi tipici di successu hè chì avemu mandatu un anellu di slip di diametru internu di circa 79 pollici per scanner CT medici, pò ancu uttene una trasmissione di dati à grande velocità sottu 300rpm cù a nostra tecnulugia di anellu slip senza cuntattu.

L'anelli slip AOOD di grande diametru sò principalmente cuncepiti persunalizati. Pudemu aduprà in modu flessibile a nostra tecnulugia di spazzole in fibra è tecnulugia senza cuntattu per risponde à u bisognu di l'anellu di scorrimentu di u cliente cù u costu più bassu.


Tempu di posta: Jan-11-2020