Anelli Slip Standard è Custom

Quandu cercate un anellu di scorrimentu adattatu per a vostra applicazione, forse una bobina di cavi, attrezzature di pipeline o giroscopiu, truverete assai fornitori di anelli di scorrimentu, allora guardate in i so siti web è vedrete guasi ogni cumpagnia afferma chì una varietà di standard è anelli slip customizati sò dispunibili.

Ma chì hè a differenza di anelli slip standard è persunalizati? Sò i listini standard di ogni fabbricante di anelli slip? In generale, tutti i sliprings standard sò simili. Ci hè un nome chì ùn pudemu micca ignurà – MOOG, iè, u più famosu fornitore di anelli slip, ma u so prezzu hè piuttostu altu è parechji utilizatori ùn li ponu permette. AOOD TECHNOLOGY in quantu cuncepitore principale cuncepitore è produttore di connettori ad anelli di scorrimentu chì hè un dispositivo elettromeccanicu chì permette a trasmissione di potenza è di segnali da un latu fissu à un rotativu. AOOD TECHNOLOGY utilizza i stessi standard di alta qualità cum'è MOOG è utilizza pienamente u vantaghju di u costu di i materiali è di u costu di u travagliu in China, avia trasmessu migliaia di sistemi di anelli di slittamentu elettricu in i campi marini, aerospaziali, di difesa, militari, di cumunicazione, industria pesante è agriculi . In questi anelli di scorrimentu AOOD ad alte prestazioni, parechji sò l'alternativa à l'assemblei di anelli di scorrimentu MOOG chì vanno da anelli di scorrimentu à capsule compatte di dimensioni ridotte per giroscopi è fotocamere Pan / Tilt à grandi anelli di scorrimentu di dimensioni di foru per scanner di bagaglii è apparecchiature di prova non distruttive.

A maiò parte di i prudutti standard di i pruduttori di sliprings sò anelli di scorrimentu in capsule compatte è di diametru inferiore à 100 mm attraversu anelli di scorrimentu di foru. Sò l'anelli di scorrimentu più richiesti è produtti in massa, assai simili in dimensioni fisiche, specifiche elettriche è imballaggi meccanichi, sò spessu rimpiazzati da assemblei slipring AOOD senza manutenzione da i clienti richiesti.

In realtà assai anelli di slip slip persunalizati sò basi mudificate nantu à mudelli standard, in più u prucessu di anelli slip slip dipende principalmente da a manu è di l'usinatura, dunque un anellu slip slip persunalizatu ùn costerà micca assai cum'è l'altri prudutti. L'anelli slip elettrici persunalizati AOOD sò cuncipiti cù una struttura robusta, resistenu à forti vibrazioni, corrosione è impermeabili, integrazione facoltativa cù FORJ, articulazioni rotanti HF, unioni rotanti, codificatori etc.


Tempu di posta: Jan-11-2020