L'applicazione Specifica di Slip Ring in ROV

AOOD hè un primu designer è produttore di sistemi di anelli slip. L'anelli di scorrimentu à alte prestazioni AOOD furniscenu una cunnessione dinamica à 360 gradi per a putenza, u segnale è i dati trà e parti staziunali è rotative di i sistemi. L'applicazioni tipiche includenu Veiculi Operati à Distanza (ROV), Veiculi Autonomi Sott'acqua (AUV), visualizazioni video rotanti, antenne radar, misurazione rapida di l'antenna, test di radome è sistemi di scanners.

ROV cum'è applicazione high-end di slip ring, hè sempre un mercatu assai impurtante per AOOD. AOOD hà dighjà consegnatu cù successu centinaia di anelli slip à ROV in u mondu. Oghje, parlemu di i dettagli di l'anelli di scorrimentu aduprati in ROV.

Un veìculu azziunatu à distanza (ROV) hè un robot sott'acqua chì ùn hè micca occupatu chì hè cunnessu à una nave da una serie di cavi, l'arganu hè u dispositivu adupratu per pagà, tirà è conservà i cavi. Si compone di un tamburinu mobile intornu à u quale un cavu hè avvoltu in modu chì a rotazione di u tamburinu produci una forza di traccia à a fine di u cavu. L'anellu di scorrimentu hè solu adupratu cù l'arganu per trasferisce energia elettrica, cumandà è cuntrollà i signali trà l'operatore è u ROV, permettendu a navigazione remota di u veiculu. Un arganu senza un Anellu Slip ùn pò micca esse giratu cù u cavu cunnessu. Cù un Slip Ring, a bobina pò esse girata in continuu in ogni direzzione mentre u cavu hè cunnessu.

Cum'è un anellu di scorrimentu hè installatu in u fustu cavu di u tamburinu di l'arganu chì u richiede cun un picculu diametru esternu è una lunghezza più lunga. Di solitu e tensioni sò intornu à 3000 volt è currenti 20 amp per fasa per a putenza, spessu si combinanu cù signali, video è passi di fibra ottica. Un anellu di fibre ottiche ROV in fibra ottica è dui canali sò i più popolari. Tutti l'anelli slip AOOD ROV sò imballati cù prutezzione IP68 è corpu in acciaio inox per resistere à l'umidità, nebbia salina è corrosione di l'acqua di mare. Pienu ancu d'oliu di compensazione quandu l'anelli di scivolamentu necessitanu andà in u TMS bisognu di travaglià finu à migliaia di metri sott'acqua.


Tempu di posta: Jan-11-2020